תפריט סגור

תיקון אסלות סמויות

תיקון אסלות סמויות ללא שבירה של קירות

אסלות סמויות תופסות תאוצה בשנים האחרונות, ובצדק. אך לא תמיד מספרים על המקרים בהם האסלה מתקלקלת ויש צורך להגיע אליה. המומחיות של טכנאי פורטל אינסטלטורס היא לאתר את התקלה ולפתור אותה ללא פגיעה במעטפת. תיקון אסלות סמויות מתבצע אצלנו בצורה מקצועית, מהירה ומשתלמת במיוחד הודות לניסיון הרחב שלנו בתחום!

תיקון אסלות סמויות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור לתיקון אסלות סמויות מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 450 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירות תיקון אסלה סמויה להיום!

להזמנת אינסטלטור לתיקון אסלות סמויות חייגו: 050-830-3889

תיקון אסלות סמויות

למה להתקין אסלה סמויה?

האסתטיות של האסלה הסמויה קוסמת לישראלים והוכחה לכך ניתן למצוא כמעט בכל בית. הניאגרה מוסתרת בתוך הקיר כשהאסלה עצמה מרחפת ומעניקה לחדר השירותים מראה מעוצב וחדשני. יש גם צד פרקטי להתקנת אסלה סמויה – קל יותר לנקות את חדר השירותים. מערכת האסלה הסמויה בנויה מחומרים עמידים ביותר שמאפשרים להדחות להיות קלות ושקטות הרבה יותר. מה גם, שהאסלות הסמויות לא יקרות בהרבה מהאסלות הרגילות, כך שהתקנת אסלה סמויה היא השקעה נכונה מכל הבחינות.

כל הפתרונות לתיקון אסלות סמויות במקום אחד

אצלנו בפורטל אינסטלטורס אנחנו מתמחים במגוון שירותי אינסטלציה וכמובן גם בתיקון אסלות סמויות ומקפידים על שירות מלא הכולל ייעוץ וליווי בתהליך התיקון על מנת להפוך אותו למהיר, יעיל וזול.
ישנן מספר תקלות שעלולות לצוץ באסלה סמויה והן:

  • הצטברות אבנית
    אבנית היא חלק בלתי נפרד מהמים בישראל והיא עלולה לגרום לנזקים במערכת. התקנה של אסלה סמויה איכותית תמנע ככל הניתן את התקלות האלו ותאפשר לך ליהנות ממוצר תקין לאורך זמן.
  • התייבשות גומיות
    הגומיות הן החומר שאוטם את החיבורים השונים בצנרת והן מונעות מהמים לזלוג מהם. כשהגומיות מתייבשות, עלולות להיווצר נזילות בתוך הקיר ולגרום לנזקים לתשתית הבניין. נזילה באסלה גם יכולה להיגרם כתוצאה מבליית גומיה לכן נדרשת החלפת גומיה באסלה שתעצור את נזילת המים.
  • תקלה במצוף
    המצוף הוא החלק שאחראי להזרמת המים אל האסלה ותקלה בו עלולה לגרום להדחה אין סופית של מים באסלה שלך.
  • חומרי גלם זולים
    חלק מהלקוחות שאנחנו מגיעים אליהם בחרו חומרי גלם זולים כדי להוזיל את עלות ההתקנה. הבעיה היא שחומרי הגלם האלו לא מחזיקים הרבה זמן וצוברים קורוזיה שלאט לאט אוכלת את החומר וגורמת לנזילות באסלה ולפיצוצים.
  • התקנה לא מקצועית
    מעבר לחומרי גלם זולים, התקנת אסלה לא מקצועית עלולה גם היא לגרום לנזילות, פיצוצים, רטיבויות והתנפחות של הקירות.
  • טפטוף מים עדין
    לרוב יהיה בצורה של פס מים עדין או טפטוף בצד האסלה.
  • לחצן תקוע
    הלחצן של האסלה עובד שעות נוספות ולפעמים הוא עלול להיתקע או להישבר כתוצאה מלחיצות חזקות ואינטנסיביות מדי.

פורטל אינסטלטורס ממליץ לך לעבוד אך ורק עם המומחים כדי לקבל מוצר מושלם שישרת אותך נאמנה לשנים ארוכות קדימה.

מזמינים שירות תיקון אסלות סמויות רק אצל המומחים

גם אם התקנת אסלה סמויה איכותית, היא עדיין עלולה להינזק על ידי טיפול לא נכון. פורטל אינסטלטורס מציע לך מגוון אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים שיעשו הכל כדי לתקן את האסלה הסמויה שלך ללא פגיעה בקירות ובקרמיקה בחדר השירותים בביתך. האינסטלטורים שלנו מתמחים בתחום של תיקון ניאגרות ואסלות ומשתמשים אך ורק בחומרים איכותיים, מקוריים ובעלי תו תקן ומחזיקים בתעודות הסמכה מקצועיות כך שכל טיפול יהיה יסודי, מושקע ומקיף, כולל הסברים וטיפים על איך לשמור על האסלה שלך תקינה לאורך זמן.

כמה עולה תיקון אסלות סמויות?

מחיר תיקון אסלות סמויות אינו אחיד מהסיבה הפשוטה שכל תקלה באסלה הסמויה שונה מאחת לשניה ולכן הדבר הראשון שאנחנו נעשה, עוד בשיחת הטלפון איתך, הוא להבין מהי התקלה ואיזו דרך טיפול תהיה המהירה והיעילה ביותר עבורך. תיקון ניאגרות סמויות למשל לרב יהיה יקר יותר מכיוון שהחלקים נשונים יקרים יותר מחלקים של ניאגרה רגילה.
פורטל אינסטלטורס פועל 24 שעות ביממה, מה שמאפשר לך להזמין שירותי תיקון אסלות סמויות ברגע שהן מתרחשות או בזמנים הנוחים לך ללא צורך להמתין או להפריע לשגרת היום שלך!

להזמנת אינסטלטור לתיקון אסלות סמויות חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן